En väldigt rolig fredag kväll//natt

I fredags va det PARTY :D Kom in på stadtt denna gången weeeay hahaha xd

Väl inne på stadtt så va det lämna jackorna, väl uppe så träffar jag jessica o fia :) Sen va det bara ner o dansa gärnet hela natten lång :D

 Jag va nog väldigt populär denna gången hehe , dansade med 4 olika killar :P (kände ingen av dom ).

de 3 första kom o dansade bredvid oss o ställde sig emellen mig o de andra hahaha , lite roligt va det allt haha

Jag stod sen med jessica o fia vid baren vid andra dansgolvet o helt plötsligt så kommer det 2 killar , ena tar tag i mina armar o drar bort mig från jessica o fia , på väg mot dansgolvet ( jag va på väg att ramla) som tur va höll han i mina armar :P


sen dansade en tjej bredvid mig , jessica o fia .... o jaa hon ville dansa med mig verkade det som ahahhaha xd
Sen va det en tjej som blev väldigt sur för att jag råkade putta till henne då jag dansade med jessica o fia
:O , hon visade mig att hon skulle hålla koll på mig ahahha ( som att jag blev rädd elr)!!!

Jag o matilda gick från statt vid halv 2 ca ^^ tur va väl det för det va rätt möe folk :P hade vi gått vid kvart i 2 hade vi nog missat bussen hem till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0