min lilla bebis

Imorgon kmr min lilla bebis :) hon kmr trivas jätte bra att bo här hos mig!! jag ska ge henne så mkt kärlek hon förtjänar och det är mycket det <3
Hon ska även få en liten kompis på fredag :) detta kmr bli så grynt bra , nu är det sista natten jag sover här själv..
jag hoppas att dom kmr funka tillsammans så det inte blir något bråk för det orkar jag inte med :P men jag tror inte det är något problem utan det kmr gå jätte bra, visst det kmr säkert va så att den lite äldre katten fräser på den lilla men inte mera.
Första katten kmr på måndag efter fem och den andra hämtar jag på fredag :) men får gå snabbt på fredag så min lilla bebis inte blir ensam så jätte länge :)
har även det mesta nu ,, ska bara fixa kattmatskålar :)

Bilder i mängder kommer längre fram sen när jag fått deras förtroende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0