over!!!!!

Nu vet jag hur det kmr vara resten av mitt liv , ingen jag kan lita på , det finns få och e glad för det o dem betyder så otroligt mkt för mig....
vissa jag träffat ändrar sig för ofta , vilket inte alltid är ¨så bra ..bättre att alltid att vara sig själv!! och att hålla sånt man lovar är oxå väldigt bra!!


vet inte vilka man kan lita på just nu förutom mina äkta vänner  då såklart!
men det e så svårt att veta vilka som verkligen är ens vänner o vilka som inte är det!! man gör så dumma val här i livet o det går inte alltid som man tänkt sig men då man gör ett val ska man stå för det och inte sedan ändra sig efter kanske ett år igen!!
man bör tänka efter noga innan man gör ett val..jag har nu gjort ett o det kmr jag inte ändra på någonsin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0