Äntligen frisk :D

Jag är då äntligen frisk woohoo , bara förkylningen kvar men den lär la inte försvinna på ett par veckor :O 

sen så har jag då en som gillar mig igen då eller ytterligare en haha xd :P men vet inte om jag vill ha honom....

men det ser vi la längre fram :)

imorgon blir det jobba i detta vädret , blir roligt ponnyerna kmr la springa ut imorgon igen pga att det e snö ute nu o de älskar veerkligen snön haha xd

min bebis får vara inne imorgon , han ska bli inne katt igen så lika bra att träna honom så han går på lådan igen då :) för han kan ju inte gå ute i stan så han måste va inne då igen :)
fast han e ju mer inne än ute så det kmr nog gå jätte bra att ändra på det :P

ne nu ska jag se klart på ncsi la sen programmet efter , duscha sen sova :P

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0