Ingen vanlig dag på lrk :P

OOOJ , vart ska jag börja ngn stanns hehe :D

idag har det hänt en hel del , en del lite roliga saker andra mindre roliga ,, försöker la få med allt från början till slut :)


På morgonen gör vi det vi brukar men efter frukost så ska några av ponnyerna in för att få tänderna raspade ^^
då freja fick gå in så ville sally inte vara kvar ensam i hagen så hon klev genom båda trådarna som satt för ingången till hagen o tog sig ut haha xd ,, Jag va då den som fick tag på henne :) fast emelie gick ju runt men endå :)

Sen så skulle jag ta in Under cover idag igen , emelie gick med dit .. När vi kopplar fast 3 av hästarna börjar U2 snurra o backar 4 steg mot oss o sparkar mot oss , läskigt då han va så nära :O alla 3 hästarna som e fast studsar till men varken emelie eller jag släpper taget ^^ rätt glad att jag inte släppte för vette faaan va som hade kunnat hända då :(

sen när alla hästarna e inne så går jag för att kolla om ponnyerna e inne men inte hade dom börjat att ta in dom utan dom väntade på mig xd.


Jag hoppas att det blir en normal dag imorgon så det bara flyter på som det alltid gör :)

nee snart e det American pie -Beta house så bäst att jag lägger mig hehe :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0