nya arbetstider :P

Då har jag from nästa vecka nya arbetstider på lrk :D istället för måndag - onsdag blir det måndag -onsdag-fredag^^
Gillar det inte jätte mkt men kan inte göra så mkt då jag har folk bestämmer ^^ men det blir la bra

Så 17 feb blir det hem o duscha sen får vi la se va som händer , vill gå ut men kanske bäst att spara pengarna till 2 mars istället o festa järnet då :D  

Idag har det inte hänt ngt speciellt på lrk , gick o tog in silva trots att de andra va kvar samt röt till på Ronaldo för han inte ville lyssna :O 
Sofia (ridläraren ) höll ida och Onatopp som började krångla inne i stallet :D först drog ona in i idas spilta o ida in i szamans box sen så bytte dom sida o onatop sprang in i frejas box hahaha xd o ida in i sin spilta :) det såg rätt roligt ut hahaha xd men det va det säkert inte för sofia :( 

Så nu ska jag sova , imorgon jobba o sen hem direkt :P på fredag e det samma sak o helgen ska jag sova länge :P 



Go natt!!

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0