sorry för dålig uppdatering!

 
Ledsen för att jag inte bloggat på några dagar nu men har haft fullt upp hehe :D

firade nyår med jessica o hennes familj samt en familj de kände från grästorp ( riktigt trevliga va dom ).
Fick cider av jessica ( inget fel på dom) de va helt okej haha xd sen fick jag en drink sen en till o ngt mer. när jag kom hem vid 4-kvart över 4 så gav jag katterna mat sen la jag mig o trodde jag kunde sova men nehe då, somnade vid halv 6!

För alla er som inte vet mitt nyårslöfte är det att sluta röka( ska feströka enbart) jag kommer klara av det o jessica sa att om jag gjorde det så skulle jag få en present av henne så nu jävlar ska jag hålla det oxå hahaha xd jag ska vinna :D


Detta ser jag fram emot detta året 

min födelsedag ( 17 februari) 
min och jessica födelsedagsfest (2:a mars) 
min flytt in till stan hehe :D 
min " lilla" planerade resa ner till småland :D 
samt´alla andra fester som vi kommer ha jag o jessica (jag hoppas att fia och linnepinne e med) blir roligare med dom :D 


Har jobbat på lrk igår , gick kanon bra (lite seg men det e la alla ngn gång) :P Tog in sally tro det elr ej men det gick så grymt bra , dock inne i henne spilta så spände hon nacken o körde ner huvudet i krubban , jag drog upp det o envis som jag e så vann jag den fighten hahaha xd ska ta in henne idag igen xd jävlar ta henne om hon testar mig idag med då blir det inte roligt för henne hehe :D fick även ta bebeto då ann hade honom o ronaldo (utan grimmskaft) så jag tog grimskaftet från henne o bebeto fick genast väldigt bråttom haha , han småsprang i stallgången hahaha det gjorde charlie master oxå hahaha xd tog även in två av de stora hästarna ( rocky) super snäll häst men lite seg när han ska gå in hahaha xd sen u2 som hade väldigt bråtton in så jag gled med fötterna ett bra tag innan jag fick stopp på honom ahahhaahahah xd :D
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0