ytterligare en dag på lrk avklarad :)

Då va jag hemma efter ytterligare en dag på lrk... idag tog jag in under cover :O han tackatde , stegrade sig o hoppa till på vägen till stallet, imorgon ska jag ta in honom igen :P bara för att jag inte ska bli rädd för honom sen :P
Tog även in snälla othello , gick jätte bra :P
sen så skulle jag borsta Rigoletto , gick la bra förutom att han försökte bita mig i handen i början :O borstade även Rayban ( en häst jag aldrig grejat med ) men det gick bra trots att han va rastlös men jag ignorera honom hehe :D

Fick veta ytterligare en tråkig sak idag på lrk men det tar jag inte nu ,, får se när jag säger nåt om det :( ingen ide att ngn tjatar på mig , jag tar det när det e gjort!!!

Imorgon blir det en dag till på lrk , händer la samma sak som idag :D blir intressant att se om lugna cover e samma som han va idag imorgon men det hoppas jag inte!!!




Hatar att västtrafik inte kan sätta in extra buss när bussen e så full att 15-20 pers får stå upp samt att alla sittplatserna va upptagna!!! Slutar åka buss om de inte sätter in extra buss i såna lägen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0